.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامزد ریاست مجلس دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجالس گذشته کارهای خوبی کردند. مجلس یازدهم لقب مجلس انقلاب را از رهبری گرفت ایا نمی‌تواند مجلس بهتری باشد و آیا مجلس دوازدهم می‌تواند بهتر از مجلس گذشته باشد؟ اگر قرار باشد ریل گذاری همان ریل گذاری گذشته باشد و همان کادر پروازی رئیس باشد کارهای مجلس پیش نخواهد رفت. باید تغییر ایجاد کرد. مجلس باید وارد مسیر ریل گذاری جدید شود ذوالنور: مجلس یک سال تعطیل شود هیچ کسی ککش هم نمی‌گزد
نامزد ریاست مجلس دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجالس گذشته کارهای خوبی کردند. مجلس یازدهم لقب مجلس انقلاب را از رهبری گرفت ایا نمی‌تواند مجلس بهتری باشد و آیا مجلس دوازدهم می‌تواند بهتر از مجلس گذشته باشد؟ اگر قرار باشد ریل گذاری همان ریل گذاری گذشته باشد و همان کادر پروازی رئیس باشد کارهای مجلس پیش نخواهد رفت. باید تغییر ایجاد کرد. مجلس باید وارد مسیر ریل گذاری جدید شود(ادامه)
منصور حقیقت پور ، مشاور علی لاریجانی و نماینده ادوار مجلس درباره کاندید علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد. 


پاسخ یکی از نزدیکان علی لاریجانی به یک ادعای انتخاباتی درباره او
منصور حقیقت پور ، مشاور علی لاریجانی و نماینده ادوار مجلس درباره کاندید علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
آیا رئیس مجلس یا دیگر اعضاء شورای برگزاری انتخابات امکان نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند یا بحث «تعارض منافع» مانع ثبت‌نام است؟ مخبر و قالیباف نمی‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند؟
آیا رئیس مجلس یا دیگر اعضاء شورای برگزاری انتخابات امکان نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند یا بحث «تعارض منافع» مانع ثبت‌نام است؟(ادامه)
با توجه به جایگاه مخبر در دولت رئیسی و قدرت اجرایی بالای او، خودش در انتخابات 1403 کاندیدا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه مخبر توجیه کابینه و اعضای آن و متحد کردنشان روی کاندیداتوری خودش است. چه کسی جانشین شهید رئیسی می شود؟
با توجه به جایگاه مخبر در دولت رئیسی و قدرت اجرایی بالای او، خودش در انتخابات 1403 کاندیدا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه مخبر توجیه کابینه و اعضای آن و متحد کردنشان روی کاندیداتوری خودش است.(ادامه)
 شهادت نابهنگام رئیس‌جمهور، موجب شده تا انتخابات ریاست‌جمهوری زودتر از موعد چهار ساله‌ همیشگی خود و در تاریخ ۸ تیرماه امسال، برگزار شود. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز(يادداشت)
شهادت نابهنگام رئیس‌جمهور، موجب شده تا انتخابات ریاست‌جمهوری زودتر از موعد چهار ساله‌ همیشگی خود و در تاریخ ۸ تیرماه امسال، برگزار شود.(ادامه)
شهادت و سلوک فردی رئیسی از دل سلوک سیاسی او و در بستر مردم‌سالاری دینی رقم خورد. عجیب قیمتی است. جمله شیرین رهبری و شهیدجمهور ما
شهادت و سلوک فردی رئیسی از دل سلوک سیاسی او و در بستر مردم‌سالاری دینی رقم خورد. عجیب قیمتی است.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.(ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است؛ ما مسئولان باید مجدانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت مردم در امر جهش تولید را فراهم آوریم و موانع پیش‌روی آن‌ها برای فعالیت سالم اقتصادی را برداریم ....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام ، بیان کردند: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد/ حج امسال، حج برائت است ....(خبر)
(ادامه)
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد(ادامه)
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد. ۳۲ کاندیدای مرحله دوم انتخابات تهران در کدام یک از ۵ لیست اصولگرایان حضور دارند؟
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.(ادامه)
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد. تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد .... یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند. پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شده و سراغ پیشنهاد یک میلیون دلاری خود می رود. پاسخ مثبت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شده و سراغ پیشنهاد یک میلیون دلاری خود می رود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم. تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌ها نمی‌شود / تعطیلی نهادهای نظامی با تصمیم ستاد کل است
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم.(ادامه)
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است. آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده‌اند. ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده‌اند.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 201 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.